NY HJEMMESIDE

Velkommen til vores nye hjemmeside!

Efter en lang proces er vi endelig klar og begejstrede for at præsentere vores helt nye hjemmeside!

Vi håber inderligt, at I vil tage godt imod den.

Udover et opdateret æstetisk udtryk, som giver hjemmesiden et mere tidssvarende udseende, er den blevet forbedret med bedre muligheder for at håndtere informationer og opdatere nyheder omkring arrangementer og gudstjenester.

Det vil gøre det nemmere for jer at følge med i kirkens daglige virke, men giver også os muligheden for at effektivisere behandlingen af beskeder og nyheder.

Derudover giver det os muligheden at udsende nyhedsbreve med små artikler og udvalgte arrangementer, som I tænker kunne have interesse for jer.

Sidst men ikke mindst så opfylder den nye hjemmeside også digitaliseringensstyrelsens krav om webtilgængelighed og gør det således muligt for flere mennesker at tilgå information på siden.

Da vi er i en overgangsperiode, håber vi, at I vil være så rare at kontakte os her på kirkekontoret, hvis I opdager en fejl eller lignende, så kan vi få udbedret fejlen.

Roald Frederik Cherencq, kordegnevikar, Elsted Kirke.