Kunst i Sognegården – 2024

Fernisering og udstilling på Sanne Juliet Krügers værker

Søndag d.14. april 2024 ca. kl. 12.15 inviterer Elsted Kirkes Kunstudvalg til fernisering på en ny udstilling ved kunstneren Sanne Juliet Krüger.

Udstillingen vil kunne ses i Elsted Sognegård frem til d.18. september 2024.

Lidt om Sanne Juliet Krüger og hendes værker:

Jeg maler på intuitionen og farverne er mit udtryk.

Naturen er min inspiration og mine malerier er de glimt jeg får derude i naturen,

Virkelig eller ej.

Dybder og farvernes indbyrdes sammenspil er også et gennemgående tema.

Lyset i malerierne er det jeg arbejder rigtig meget med og konstant forsøger at udvikle.

Læs mere om kunstneren på denne hjemmeside: www.art-multikunst.dk

________________________________________________________________________________________________________________

Fernisering og udstilling på Mathias Bransholm

Søndag d. 22. september 2024 inviterer Elsted Kirkes Kunstudvalg til fernisering på en ny udstilling ved kunstneren Mathias Bransholm.

Udstillingen vil kunne ses i Elsted Sognegård frem til januar 2025.

Lidt om Mathias Bransholm og hans værker:

Mathias Bransholm er kunstner fra Aarhus. Han er uddannet billedkunstlærer og arbejder i dag med mange områder og facetter af det kreative. Han er aktiv indenfor billedkunsten, men er også forfatter til bogen, ’EFTERTÆNKSOMHED og musiker (FRI FUGL)

Kunsten er centreret omkring legen med former i skabelsen af surrealistiske motiver. Det skal udvide og gerne prikke lidt til hjernen, fx gennem de skræve geometiske former i kollektionen, ”Mind Cubism”.

Mathias arbejder både med det abstrakte og mere det figurative. Humoren må gerne skinne igennem, hvilket er målet i de akavede ‘What’s My Story’-tegninger.

Book your tickets