Kom-Bi – kirkefilmklub          Kombi-banner1

Elsted Kirke er blevet spurgt, om vi vil være en del af en kirkefilmklub, der allerede har eksisteret en del år. Den er et samarbejde mellem Hornslet Sogn, Skødstrup Sogn og naturligvis biografen Kom-Bi i Hornslet– og nu altså også Elsted Sogn.

Når man bliver inviteret i biografen, siger man ikke nej – især ikke når det samtidig kan styrke et samarbejde på tværs af sogne- og provstigrænser – og især ikke fordi en god film kan sætte vore liv i bevægelse på en særlig måde. Billeder, dialog og handling taler sit stærke sprog på hver sin måde. En god film giver noget at snakke om, og der vises netop gode og uforglemmelige film om menneskelivets vilkår.

Vel mødt til et Kirkefilmklub-program med tankevækkende, smukke og store film.

Alle film vises i Kom-Bi, Nyvej 3, Hornslet, kl. 19.00. Tlf. 86 99 42 65, www.kombi.dk.

Billetter kan købes eller bestilles i biografen eller på biografens hjemmeside www.kombi.dk

Inden hver film vil der være en kort indledning

Programmet for 2023-2024 er:

• Tirsdag den 12. september kl. 19.00: “Når Befrielsen Kommer”.
  • Tirsdag den 3. oktober kl. 19.00: “The banshees of Inisherin”.
  • Tirsdag den 7. november kl. 19.00: “Close”.
  • Tirsdag den 6. februar kl. 19.00: “Elvis”.
  • Tirsdag den 5. marts kl. 19.00: “Asfalt”.
  • Tirsdag den 9. april kl. 19.00: “Pasforfalskeren”.

Folder til download: