Påskespil og lagkagefest – IVN

2024-03-28 14:00 2024-03-28 17:00 Europe/Copenhagen Påskespil og lagkagefest – IVN

. . . GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE Mandag d. 22. april Anden påskedag kl. 14:00 ved Iben Vinther Nordestgaard Hvordan er det nu med påsken? Hvorfor hedder det palmesøndag? Og hvad skete der egentlig langfredag? Kom og få svarene mandag den 22. april kl. 14.00, hvor der er påskespil i kirken. Det er vores dygtige minikonfirmander fra 3.C og 3.D fra Elsted skole, der opfører påskens vigtige begivenheder for os. Efter påskespillet er der lagkagefest i sognegården. I må meget gerne tilmelde jer på elsted.sogn@km.dk så der er nok lagkage til alle. Vi glæder os til at se jer. Vel mødt! Gudstjenestens salmer – tryk på den enkelte salme for at lytte til melodien 234 Som forårssolen morgenrød 222 Opstanden er den Herre Krist (synges på Et barn er født i Bethlehem) (SANGARK) 192 Hil dig frelser og forsoner (sidste 3 vers efter sidste nadverbord) Minikonfirmanderne skal optræde med følgende sange, og du kan lytte til melodierne her: Præludium – “Kærligheden overvinder alt”   “Indtoget i Jerusalem” (Palmesøndag)   “Jesus og hans venner” (Skærtorsdag)   “Via Dolorosa” (Langfredag)   “Opstanden er den Herre Krist” (Påskedag)   Postludium – “Så står vi her”

GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE

Mandag d. 22. april

Anden påskedag
kl. 14:00 ved Iben Vinther Nordestgaard

Gudstjenestens salmer – tryk på den enkelte salme for at lytte til melodien

234 Som forårssolen morgenrød
192 Hil dig frelser og forsoner (sidste 3 vers efter sidste nadverbord)

Præludium – “Kærligheden overvinder alt”

“Indtoget i Jerusalem” (Palmesøndag)

“Jesus og hans venner” (Skærtorsdag)

“Via Dolorosa” (Langfredag)

“Opstanden er den Herre Krist” (Påskedag)

Postludium – “Så står vi her”