Mandeklubben på tur

2024-03-29 13:00 2024-03-29 16:30 Europe/Copenhagen Mandeklubben på tur

. . MANDEKLUBBEN PÅ TUR TIL ANDELSSAMFUNDET, HJORTSHØJ Søndag d. 29. september kl. 13:00 – ca. 16:30 OBS! Andet mødested: Andelssamfundet i Hjortshøj, Gammel Kirkevej 116A, 8530 Hjortshøj, uden for Høkeren Denne søndag skal vi besøge Andelssamfundet i Hjortshøj. Kl. 13.00 mødes vi med vores guide uden for Høkeren i Andelssamfundet i Hjortshøj, som vil orientere om, hvad Andelssamfundet er for en størrelse. Derefter skal vi på tur rundt i området med guiden, hvor vi bl.a. skal se de forskellige boformer, en stor fælles urtehave, dyrehold m.m. Kl. 14.30 vil der blive serveret kaffe/te og kage – og vi har mulighed for at stille spørgsmål til guiden. Kl. ca. 15.00-16.30 er der tid til hyggesnak. Vi kunne evt. drøfte lidt mere faste rammer for klubben. Pris for arrangementet inkl. kaffe/te og rundvisning: kr. 60,00 Bindende tilmelding til Jens Laursen pr. mail: jenslaursen48@yahoo.dk + betaling via Mobile Pay 61797348. Om Mandeklubben: Mandeklubben er et nyt fællesskab for mænd i Elsted/Lystrup. Vi har brug for dig – al det, du har fået med dig i livet, og det, du kan give videre til andre. Vi tror på, at vi kan lære af hinanden, at vi kan få nogle gode oplevelser sammen og styrke hinanden. Vi har ikke alle svar på, hvad det er, vi tænker med fællesskabet. Det skal DU være med til at bestemme. • Vi ikke en pensionistklub eller for de unge – alle aldre er velkomne! • Vi er ikke en vandreklub, en frimærkeklub eller en politisk forening – men vi skal være aktive sammen • Vi har fokus på fællesskab, fælles oplevelser og at vi sammen kan styrke hinanden • Vi er ikke en forening med vedtægter, bestyrelse og generalforsamling – vi beslutter tingene sammen og hjælpes ad Så kom med! Vi har brug for dig!

Gammel Kirkevej 116A, 8530 Hjortshøj

MANDEKLUBBEN PÅ TUR TIL ANDELSSAMFUNDET, HJORTSHØJ

Søndag d. 29. september
kl. 13:00 – ca. 16:30

Pris for arrangementet inkl. kaffe/te og rundvisning: kr. 60,00

Om Mandeklubben:
Mandeklubben er et nyt fællesskab for mænd i Elsted/Lystrup.

• Vi ikke en pensionistklub eller for de unge – alle aldre er velkomne!

Så kom med! Vi har brug for dig!