0 All Booked All Booked All Booked 5406 Mandeklubben https://www.elstedkirke.dk/?event=mandeklubben-1205&event_date=2019-05-12&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2019-05-12

Mandeklubben

2019-05-12 17:00 2019-05-12 19:30 Europe/Copenhagen Mandeklubben

. . MANDEKLUBBEN Søndag d. 12. april kl. 17:00 – ca. 19:30 Denne søndag mødes vi til fællesspisning og snak. Tilmelding til spisning bedes ske til: Jesper Perregård/ 47 år mail: jperregaard@hotmail.com, tlf. 4171 5725 Søren Kæmpe/ 71 år mail: skaempe137@gmail.com, tlf. 2984 0120 Du er også meget velkommen til at kontakte ovenstående, hvis du blot vil høre nærme om det nystartede mandefællesskab. Om Mandeklubben: Mandeklubben er et nyt fællesskab for mænd i Elsted/Lystrup. Vi har brug for dig – al det, du har fået med dig i livet, og det, du kan give videre til andre. Vi tror på, at vi kan lære af hinanden, at vi kan få nogle gode oplevelser sammen og styrke hinanden. Vi har ikke alle svar på, hvad det er, vi tænker med fællesskabet. Det skal DU være med til at bestemme. • Vi ikke en pensionistklub eller for de unge – alle aldre er velkomne! • Vi er ikke en vandreklub, en frimærkeklub eller en politisk forening – men vi skal være aktive sammen • Vi har fokus på fællesskab, fælles oplevelser og at vi sammen kan styrke hinanden • Vi er ikke en forening med vedtægter, bestyrelse og generalforsamling – vi beslutter tingene sammen og hjælpes ad Så kom med! Vi har brug for dig!

MANDEKLUBBEN

Søndag d. 12. april
kl. 17:00 – ca. 19:30

Jesper Perregård/ 47 år
mail: jperregaard@hotmail.com, tlf. 4171 5725
Søren Kæmpe/ 71 år
mail: skaempe137@gmail.com, tlf. 2984 0120

Om Mandeklubben:
Mandeklubben er et nyt fællesskab for mænd i Elsted/Lystrup.

• Vi ikke en pensionistklub eller for de unge – alle aldre er velkomne!
Så kom med! Vi har brug for dig!

Mandviharbrugfordig