0 All Booked All Booked All Booked 6530 Kursus: Styrk parforholdet – Modul 1 https://www.elstedkirke.dk/?event=kursus-styrk-parforholdet-modul-1&event_date=2024-03-28&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-03-28

Kursus: Styrk parforholdet – Modul 1

2024-03-28 09:00 2024-03-28 16:00 Europe/Copenhagen Kursus: Styrk parforholdet – Modul 1

Kursusforløb – Giv parforholdet et boost  Et samarbejde mellem Lystrup, Elev og Elsted Sogne samt Folkekirkens Familiestøtte Modul 1: Fredag den 31. januar til lørdag den 1. februar, kl. 9-16. Elev Sognehus Til Folkekirkens Familiestøttes kursusforløb “Plej jeres parforhold”, som starter den 31. januar 2020 i Elev, får parrene blandt andet viden og redskaber til at skabe en bedre kommunikation. Få fokus på den gode kommunikation ved at lytte Kommunikationen er altafgørende for,hvordan vi har det med hinanden i hverdagen. For at undgå at misforstå hinanden, er vi nødt til at blive gode til at lytte uden at putte vores egne forudindtagede opfattelser ind i det, vi hører. På kursusforløbet “Plej jeres parforhold”er der netop fokus på den gode kommunikation, og man lærer og øver sig i at bruge samtaleteknikker, så man bliver bedre til at lytte og forstå hinanden. Derudover får man også indblik i, hvordan man kan møde udfordringer sammen, samt ideer til, hvordan man kan skabe mere glæde og tilfredshed sammen. Kurset har ikke tidligere været udbudt i Lystrup, men forløbet er tidligere afholdt mange andre steder. En deltager har tidligere sagt om forløbet: “Et kursus, der er rammende og supergodt og virkelig bringer dagligdagens problematikker frem og giver os en grundig forklaring på, hvorfor vi agerer, som vi gør, og hvordan vi kommer videre. Fakta Kurset “Plej jeres parforhold” foregår i Elev Sognehus over tre moduler. Modul 1: Fredag den 31. januar til lørdag den 1. februar, kl. 9-16. Modul 2: Mandag den 30. marts kl. 18-21. Modul 3: Mandag den 25. maj kl. 18-21. Det er for alle par med fælles eller sammenbragte børn, og der er ingen egenbetaling. Der er tilmelding på www.folkekirkensfamiliestotte.dk.

Elev Sognehus
Kursusforløb – Giv parforholdet et boost

Modul 1: Fredag den 31. januar til lørdag den 1. februar, kl. 9-16.
Elev Sognehus

Få fokus på den gode kommunikation ved at lytte

En deltager har tidligere sagt om forløbet:

Kurset “Plej jeres parforhold” foregår i Elev Sognehus over tre moduler.

Modul 1:
Fredag den 31. januar til lørdag den 1. februar, kl. 9-16.

Modul 2:
Mandag den 30. marts kl. 18-21.

Modul 3:
Mandag den 25. maj kl. 18-21.