0 All Booked All Booked All Booked 2001 Højskoleforeningen/Litteraturkredsen: David Bugge https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningenlitteraturkredsen-david-bugge&event_date=2016-10-27&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2016-10-27

Højskoleforeningen/Litteraturkredsen: David Bugge

2016-10-27 19:30 2016-10-27 21:30 Europe/Copenhagen Højskoleforeningen/Litteraturkredsen: David Bugge

. . . . . HØJSKOLEFORENINGEN OG LITTERATURKREDSEN FORUNDRING FRYDER – FORTÆLLING OG FANTASI HOS MARTIN A. HANSEN, JAKOB KNUDSEN OG K.E. LØGSTRUP ved lektor David Bugge, Aarhus Universitet. Torsdag d. 27. oktober kl. 19:30 – 21:30 “Han var en fantastisk fortæller!” siger ældre mennesker ofte, når de ser tilbage på deres gamle lærer fra skolen. Og det er næppe tilfældigt, at netop dette har fæstnet sig i erindringen. Fortællingen kan nemlig noget helt særligt. Den kan vække forundring, nære fantasien og udvide vores horisont. Foredraget vil i en let tilgængelig form præsentere tre skribenter, der på forskellig vis har reflekteret over fortællingens øjenåbnende karakter. Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster 100 kr. pr. år at være medlem, og man kan melde sig ind ved henvendelse til kassereren Peter Trier, tlf: 86 22 71 47, mail ptrier@post3.tele.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

HØJSKOLEFORENINGEN OG LITTERATURKREDSEN
ved lektor David Bugge, Aarhus Universitet.

Torsdag d. 27. oktober
kl. 19:30 – 21:30