0 All Booked All Booked All Booked 7651 AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Ole Thomsen https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningen-foredrag-aflyst&event_date=5800-04-19&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 5800-04-19

AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Ole Thomsen

5800-04-19 19:30 5800-04-19 21:30 Europe/Copenhagen AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Ole Thomsen

. . FOREDRAGET ER DESVÆRRE AFLYST PGA. CORONA HØJSKOLEFORENINGEN På komedie med Ludvig Holberg V/ dr. phil. Ole Thomsen Tirsdag d. 8. december 2020 kl. 19.30 – 21.30 Elsted Sognegård Holberg er for nordmænd og danskere indbegrebet af komik og humor. Nogen hyggeonkel var han ikke, men en skarp iagttager af menneskenes dårskab – også af sin egen. Ole Thomsen var i 37 år underviser og forsker i klassisk filologi ved Aarhus Universitet. Siden 2008 har han været forfatter, bl.a. af ”Veje til Rom” om antikkens romerske litteratur, og af ”Det lune land” om livet på Mols, da der endnu var køer i staldene. I 2018 udkom hans oversættelse af Holbergs latinske selvbiografi. Dette Holberg-værk – 300 festlige dybsindige sider – vil blive inddraget. Efter foredraget Højskoleforeningens traditionelle julerier. TILMELDING Pga. den aktuelle corona-situation bedes der ske tilmelding til Kirsten Helborg Drews på e-mail: kirsten.drews@c.dk. Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster kr. 100,00. pr. år at være medlem. Man kan melde sig ind ved henvendelse til Kirsten Helborg Drews, tlf. 23 65 84 12, e-mail: kirsten.drews@c.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

FOREDRAGET ER DESVÆRRE AFLYST PGA. CORONA

HØJSKOLEFORENINGEN