0 All Booked All Booked All Booked 8739 Højskoleforeningen – foredrag v. Gerda Jessen https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningen-0803&event_date=2022-03-08&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2022-03-08

Højskoleforeningen – foredrag v. Gerda Jessen

Register 2022-03-08 19:30 2022-03-08 21:30 Europe/Copenhagen Højskoleforeningen – foredrag v. Gerda Jessen

HØJSKOLEFORENINGEN Tirsdag den 8. marts 2022 kl. 19.30 i Elsted Sognegård Foredraget “Vi skal have plads til at leve” v/ domprovst Gerda Jessen Vi skal have plads til at leve; men behøver ikke opfinde livet selv. Vi skal gerne kunne gå til livet med mod og glæde, vove os ud og tage det ind i store mundfulde, men ofte er livet alligevel svært og gør ondt og vi føler, at vi fejler og ikke er gode nok til at leve det fuldt ud. Måske behøver vi ikke stille så store krav til os selv, men kan bare hvile os i fællesskaberne, i litteraturen, i fællessangen, i Biblens fortællinger og i troen på Gud. Gerda Neergaard Jessen er domprovst i Aarhus. Hun er en garvet fortæller med et vigtigt budskab på hjerte.

HØJSKOLEFORENINGEN
Tirsdag den 8. marts 2022 kl. 19.30 i Elsted Sognegård

Foredraget “Vi skal have plads til at leve” v/ domprovst Gerda Jessen

Provst Gerda Neergaard Jessen, Aalborg Vestre Provsti Sognepræst i Nibe-Vokslev Pastorat. Må bruges privat, internet i kirkeregi og på sociale medier, men ikke videregives til redaktionel brug hos tredjepart.