All Booked All Booked All Booked 750 Højskoleforeningen: Midt i nyhedsstrømmen https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningen-04-02-16-2&event_date=2024-04-19&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-19

Højskoleforeningen: Midt i nyhedsstrømmen

2024-04-19 20:00 2024-04-19 22:00 Europe/Copenhagen Højskoleforeningen: Midt i nyhedsstrømmen

. . .. . . . HØJSKOLEFORENINGEN “MIDT I NYHEDSSTRØMMEN” ved redaktionschef Martin Darling, Ritzaus Bureau. Torsdag d. 4. februar kl. 20:00 – 22:00 Ritzaus Bureau blev grundlagt lige efter 1864 af en hjemvendt secondløjtnant E. N. Ritzau. Det er Danmarks første og største nyhedsbureau, der leverer nyheder og information til alle danske dagblade, DR, TV2, mange af de største danske virksomheder og organisationer og til en stribe mindre medieudgivere. Hvordan er det at sidde midt i nyhedernes malmstrøm? Hvordan prioriteres? Hvordan verificeres? Hvordan påvirker nyhedsformidlingen os alle?  Hvordan tumler man ansvaret som central nyhedsformidler? Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster 100 kr. pr. år at være medlem, og man kan melde sig ind ved henvendelse til kassereren Peter Trier, tlf: 86 22 71 47, mail ptrier@post3.tele.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

..

HØJSKOLEFORENINGEN
“MIDT I NYHEDSSTRØMMEN”
ved redaktionschef Martin Darling, Ritzaus Bureau.

Torsdag d. 4. februar
kl. 20:00 – 22:00