Allehelgensgudstjeneste – IVN

2024-04-25 16:00 2024-04-25 17:00 Europe/Copenhagen Allehelgensgudstjeneste – IVN

. . . GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE Søndag d. 5. november Alle helgens dag kl. 16:00 ved Iben Vinther Nordestgaard Det er en gammel tradition, at vi i kirken på den første søndag i november fejrer Allehelgen. Denne søndag er en mindedag for de kære, vi har mistet og nu ikke er hos os mere. Navnene på dem, vi mistede siden sidst Allehelgen, læses op. I den forbindelse ligger der denne dag en bog fremme i våbenhuset. Her kan man skrive navnene på pårørende, man har mistet, men som ikke bor i sognet. De navne vil så blive nævnt samme med de øvrige navne ved gudstjenesten. Liturg og prædikant er sognepræst Iben Vinther Nordestgaard. I øvrigt medvirker cellist Janne Fredens, kirkesanger Atitaya Sangklang Nielsen og organist Jørgen Ellekilde. Ønsker man ikke at få navnet på afdøde nævnt ved gudstjenesten, kan man henvende sig til kordegnen på tlf. 86 22 68 12 eller via e-mail: elsted.sogn@km.dk Du kan lytte til gudstjenestens salmer ved at klikke på den enkelte salme: 729 Nu falmer skoven trindt om land 785 Tunge, mørke natteskyer 217 Min Jesus, lad mit hjerte får 877 Du som er i det høje (Fra salmebogstillægget “100 salmer”) 571 Den store hvide flok vi ses Download programmet for Allehelgensgudstjeneste nedenfor:

GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE

Søndag d. 5. november

Alle helgens dag
kl. 16:00 ved Iben Vinther Nordestgaard

på tlf. 86 22 68 12 eller via e-mail: elsted.sogn@km.dk

Du kan lytte til gudstjenestens salmer ved at klikke på den enkelte salme:

729 Nu falmer skoven trindt om land
785 Tunge, mørke natteskyer
217 Min Jesus, lad mit hjerte får
877 Du som er i det høje (Fra salmebogstillægget “100 salmer”)
571 Den store hvide flok vi ses

Download programmet for Allehelgensgudstjeneste nedenfor:

Download “Allehelgen 2017 - program”

2017-ALLEHELGEN-PROGRAM.pdf – Downloadet 297 gange – 442,89 KB