Foredrag om Polen – i Lystrup Kirke

2024-04-23 19:30 2024-04-23 21:30 Europe/Copenhagen Foredrag om Polen – i Lystrup Kirke

. . . FOREDRAG – Polen Torsdag d. 11. april kl. 19:30 – 21:30 Bemærk, at foredraget foregår i Lystrup Kirke. I forbindelse med sognerejsen til Polen fra d. 12-19. august afholder rejseleder Uffe Vestergaard foredrag som forberedelse til turen. Der er gratis adgang, og alle er velkommen til foredraget, uanset om man skal med på sognerejsen eller ej. Uffe Vestergaard vil fortælle om de ældste tider – fra sletteland til stat. Polen har haft en meget dramatisk historie. Lige fra tilintetgørelse til genopstandelse efter 1. Verdenskrig. Vi kommer også til at høre om Polen i mellemkrigstiden og under 2. Verdenskrig. Herunder om jødernes tilintetgørelse og de ganske få, som overlevede. Vil du vide mere om sognerejsen, kan du downloade folderen her:

Lystrup Centervej 80, 8520 Lystrup

FOREDRAG – Polen

Torsdag d. 11. april
kl. 19:30 – 21:30
Bemærk, at foredraget foregår i Lystrup Kirke.

polen

Vil du vide mere om sognerejsen, kan du downloade folderen her:

Download “Folder-vedr.-fælles-sognerejse-til-Polen-august-2019.pdf”

Folder-vedr.-fælles-sognerejse-til-Polen-august-2019.pdf – Downloadet 955 gange – 327,36 KB