0 All Booked All Booked All Booked 2585 Foredrag: Lokalhistorisk forening https://www.elstedkirke.dk/?event=foredrag-lokalhistorisk-forening&event_date=2024-04-18&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-18

Foredrag: Lokalhistorisk forening

2024-04-18 19:00 2024-04-18 21:30 Europe/Copenhagen Foredrag: Lokalhistorisk forening

. . . FOREDRAG – LOKALHISTORISK FORENING Tirsdag d. 7. februar kl. 19:00 Elsted Sognegård Temaet for foredragene denne aften er Årbog 2016, med hovedvægten på artiklerne der omhandler Elsted. Således fortæller Arne Pedersen Fra Arkivskuffer: Et kongebrev; Inge Riisgaard om Elsted Damgård; Peer Kjær Andersen om samfærdselsmidler i Fra hestevogn til bus. De øvrige artikler bl.a. om Lions Club Lystrup, Historien om Lystruplund samt Kurvemageren i Elev Mose refereres af Marianne Vasard Nielsen. Vi håber mange kommer og vil bidrage til en god aften i lokalhistoriens tegn. Arrangementet er gratis for medlemmer og koster 25 kr. for ikke medlemmer. På vegne af Lystrup-Elsted-Elev Lokalhistoriske Samling og Forening Marianne Vasard Nielsen, arkivleder & Sven Aage Christensen, formand.

FOREDRAG – LOKALHISTORISK FORENING

Tirsdag d. 7. februar kl. 19:00
Elsted Sognegård

På vegne af Lystrup-Elsted-Elev Lokalhistoriske Samling og Forening
Marianne Vasard Nielsen, arkivleder & Sven Aage Christensen, formand.

forside-aarbog-2016