0 All Booked All Booked All Booked 2847 Åben Himmel koncert https://www.elstedkirke.dk/?event=aaben-himmel-koncert-2&event_date=2017-06-09&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2017-06-09

Åben Himmel koncert

2017-06-09 18:00 2017-06-09 20:30 Europe/Copenhagen Åben Himmel koncert

. . . . . . ÅBEN HIMMEL KONCERT Fredag d. 9. juni kl. 18:00 Elsted Korforening ved Elsted kirke er glade for igen i år at byde velkommen under åben himmel til en aften i musikkens tegn, når gospelsangere, spirekor, pige-drengekor og ungdomskor underholder med det bedste, de har lært. Åben Himmel-koncerten bliver afholdt ved Elsted gadekær, hvor en skare af frivillige vil sørge for lækker grillmad og tilbehør, samt for udskænkning af vin, øl og vand og ikke mindst kaffe og kage. Alt dette kan nydes ved de opstillede borde og bænke på græsset tæt ved vandet. Det anbefales, at tage et tæppe med, hvis det skulle blive køligt. Skulle solen ikke være med os i år, sådan som den har været de foregående år, trækker vi indenfor i sognegården. Madbilletter kan købes via MobilePay 24402384 (HUSK at skrive Åben Himmel, navn og antal billetter) eller på kordegnekontoret. Tilmelding senest mandag d. 5. juni 2017. Prisen er DKK 50 pr. madbillet. Korsangere og skolebørn betaler dog kun DKK 25 pr. madbillet. Børn under 6 år spiser gratis med. Der begyndes med spisning fra kl. 18:00-18:45. Arrangementet slutter ca. kl. 20:30 Vel mødt til en hyggelig aften med sang og musik.

ÅBEN HIMMEL KONCERT

Fredag d. 9. juni
kl. 18:00

Tilmelding senest mandag d. 5. juni 2017.

Prisen er DKK 50 pr. madbillet.
Korsangere og skolebørn betaler dog kun DKK 25 pr. madbillet.
Børn under 6 år spiser gratis med.

Der begyndes med spisning fra kl. 18:00-18:45.
Arrangementet slutter ca. kl. 20:30

Vel mødt til en hyggelig aften med sang og musik.