0 All Booked All Booked All Booked 3873 Åben Himmel-koncert https://www.elstedkirke.dk/?event=aaben-himmel-koncert-1506&event_date=2018-06-15&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2018-06-15

Åben Himmel-koncert

2018-06-15 18:00 2018-06-15 20:30 Europe/Copenhagen Åben Himmel-koncert

ÅBEN HIMMEL-KONCERT Fredag d. 15. juni kl. 18:00 Elsted Kirkes Korforening byder igen i år velkommen til Åben Himmel – en aften i musikkens tegn, hvor gospelsangere, spirekor, pigekor, teenkor og ungdomskor underholder med det bedste de har lært. Åben Himmel-koncerten bliver afholdt ved Elsted Gadekær, hvor en skare af frivillige vil sørge for lækker grillmad og tilbehør samt for udskænkning af vin, øl og vand og ikke mindst kaffe og kage. Alt dette kan nydes ved de opstillede borde og bænke på græsset tæt ved vandet. Det anbefales at tage et tæppe med, hvis det skulle blive køligt. Skulle solen ikke være med os i år  trækker vi indenfor i sognegården. Madbilletter kan købes via Mobilepay på tlf. 61 20 02 70. Husk at skrive Åben Himmel, navn og antal billetter. Når pengene er overført, er man tilmeldt. Der er ingen billetter. Når man skal spise, siger man blot sit navn til grillmesteren, som så krydser af på sin liste  Har man ikke mulighed for at bruge Mobilepay, kontakt organist Jørgen Ellekilde på tlf. 61 20 02 70 for tilmelding. DEADLINE FOR TILMELDING er onsdag d. 13. juni kl. 12.00. Prisen for pr madbillet er 50 kr. for voksne, 25 kr. for korsangere og skolebørn og gratis for børn under 6 år. Spisningen starter kl. 18.00. Koncerten kl. 19.00. Arrangementet slutter ca. 20.30. Vel mødt til en hyggelig aften med sang og musik.

ÅBEN HIMMEL-KONCERT

Fredag d. 15. juni
kl. 18:00

Vel mødt til en hyggelig aften med sang og musik.