All Booked All Booked All Booked 1653 Åben Himmel koncert https://www.elstedkirke.dk/?event=aaben-himmel-koncert&event_date=2024-04-20&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-04-20

Åben Himmel koncert

2024-04-20 18:00 2024-04-20 23:00 Europe/Copenhagen Åben Himmel koncert

. . . . . . ÅBEN HIMMEL KONCERT Fredag d. 3. juni kl. 18:00 Der bliver hygge med god musik og sang og grillmad ved Gadekæret denne fredag aften, og hvis det går som det har gjort i alle de år denne tradition har eksisteret, vil det også blive en fin aften med solskin. Dette har vi dog ingen garanti for, og hvis heldet skulle svigte os, vil vi trække indenfor i sognegården. Til den musikalske del af hyggen bidrager bl.a. kirkens kor under ledelse af Ingrid og Janos. Vi håber også på, at Gospelkoret i Elsted vil kigge “indenfor” og give et par numre. En skare frivillige sørger for at grillen er i gang og står desuden for tilberedningen af det lækre tilbehør, samt for udskænkning af vin, øl og vand. Det anbefales publikum at tage et tæppe med, hvis det skulle blive lidt køligt. Madbilletter á 50 kr. kan købes på kordegnekontoret indtil tirsdag d. 31. maj kl. 13.00. Der kan kun betales kontant.

ÅBEN HIMMEL KONCERT

Fredag d. 3. juni
kl. 18:00

Det anbefales publikum at tage et tæppe med, hvis det skulle blive lidt køligt.