All Booked All Booked All Booked 1169 5-års-dåbsjubilæum https://www.elstedkirke.dk/?event=5-aars-daabsjubilaeum&event_date=2016-01-10&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2016-01-10

5-års-dåbsjubilæum

2016-01-10 11:00 2016-01-10 12:00 Europe/Copenhagen 5-års-dåbsjubilæum

. . . GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE Søndag d. 10. januar 1.søndag efter helligtrekonger kl. 11:00 ved Iben Vinther Nordestgaard Alle, der blev døbt i Elsted kirke for fem år siden, vil Elsted menighedsråd gerne forære en bibel. Den bliver overrakt hver lille 5 års-jubilar ved gudstjenesten den 10. januar. Derefter spiser vi burgere i sognegården, hvor vi også får besøg af klovnen TAPÉ. Alle jubilarer må meget gerne tage forældre, søskende, bedsteforældre og andre med sig denne dag. Alle, der blev dødt i Elsted kirke for fem år siden, får en invitation. Men måske er nogen i sognet blevet døbt et andet sted og flyttet hertil. Hvis ikke de får en bibel, hvor de er døbt, må de gerne være med her i Elsted. De skal så ringe til kordegnen på 86 22 68 12 og sige, hvad de hedder, hvor mange de kommer, og hvornår og hvor de er døbte. Det skal vi vide, for at vi kan skrive navn og dåbsdag i Bibelen.

GUDSTJENESTE I ELSTED KIRKE

Søndag d. 10. januar