AFLYST Sommerstafet – Rend mig i traditioner

2020-06-04 19:30 2020-06-04 21:30 Europe/Copenhagen AFLYST Sommerstafet – Rend mig i traditioner

Sommerstafetten er aflyst set i lyset af den aktuelle situation og iht. myndighedernes anbefalinger vedr. coranavirus. . SOMMERSTAFET  – “Rend mig i traditioner” Torsdag d. 4. juni kl. 19.30 -21.30 Elsted Sognegård Home Opera er et moderne og innovativt operakompagni, der tager operaen ud af de traditionelle rammer – og denne aften ind i Elsted Sognegård.Repertoiret er et potpourri af kendte og mindre kendte arier og operetter tilsat en god portion humor, glimt i øjet og selvfølgelig kærlighed til opera. Uanset om du tror, du er til opera eller ej, så vil denne aften med garanti blive en oplevelse i særklasse. Samarbejdet med Elsted Menighedsråd har gjort det muligt at tilbyde billetter til denne aften til blot kr. 150,00 + gebyr. Billetprisen indeholder naturligvis en velkomstdrink. Billetter erhverves via: www.homeopera.net Vel mødt til en (u)klassisk aften i selskab med: Mezzosopran Hetna Regitze Bruun Sopran Cybille Glested Bas Steffen Bruun Tenor Mathias Hedegaard Pianist: ikke afklaret Om sommerstafetten: Så er syv kirker i Aarhus Nord igen gået sammen om en herlig sommerstafet. Sommerstafetten er et samarbejde mellem Elsted, Lystrup, Skødstrup, Elev, Skæring, Hjortshøj og Egå sogne. Folderen om sommerstafetten er snart på trapperne, og så har du mulighed for at læse om alle arrangementerne i sommerstafetten.

Elsted Kirkeplads 1

SOMMERSTAFET  – “Rend mig i traditioner”

Torsdag d. 4. juni
kl. 19.30 -21.30
Elsted Sognegård

Uanset om du tror, du er til opera eller ej, så vil denne aften med garanti blive en oplevelse i særklasse.Home Opera

Billetprisen indeholder naturligvis en velkomstdrink.

Billetter erhverves via: www.homeopera.net
Vel mødt til en (u)klassisk aften i selskab med:
  • Mezzosopran Hetna Regitze Bruun
  • Sopran Cybille Glested