Litteraturkreds – Byens spor

2024-03-28 19:30 2024-03-28 21:30 Europe/Copenhagen Litteraturkreds – Byens spor

LITTERATURKREDS – Torsdag d. 24. september kl. 19.30 i Elsted Sognegård Vi læser 1. bind af ”Byens spor”. Lars Saabye Christensen er på hjemmebane i denne roman, der binder en række skæbner sammen til et formidabelt portræt af Oslo i efterkrigsårene. Et kærlighedsbrev til en by – og til dens kvinder. Om litteraturkredsen: Litteraturkredsen, der ledes af sognepræst Iben Vinther Nordestgaard, mødes i sognegården seks gange årligt – tre gange i efteråret og tre gange i foråret. Datoer, tidspunkter og bogvalg oplyses i kirkens sogneblad, på kirkens hjemmeside og via kirkens Facebookprofil. Derudover sendes informationerne pr. email til litteraturkredsen via litteraturkredsens mailinglisten, som man kan optages på ved at melde sig til: ivn@km.dk Enhver, der har lyst til at læse med og læse i dybden, er velkommen – mød blot op.

LITTERATURKREDS –

Torsdag d. 24. september