0 Anne-Katrine Japhetson Mortensen All Booked All Booked All Booked 9792 Krybbespil og juletræsfest v. LKF https://www.elstedkirke.dk/?event=krybbespil-og-juletraesfest-v-lkf&event_date=2022-12-27&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2022-12-27

Krybbespil og juletræsfest v. LKF

Register 2022-12-27 14:00 2022-12-27 16:30 Europe/Copenhagen Krybbespil og juletræsfest v. LKF

KRYBBESPIL OG JULETRÆSFEST I ELSTED KIRKE Krybbespil med efterårets minikonfirmander i sognegården og efterfølgende juletræsfest i sognegården. Tirsdag d. 27. december kl. 14:00 ved Laura Kjærgaard Fischer   Ingen jul uden et rigtig gammeldags ”juletræ” med godteposer og sanglege. Så, igen i år holder vi juletræsfest her i Elsted, hvor vi får besøg af selveste julemanden og danser om det pyntede juletræ. Først mødes vi dog til børnegudstjeneste i kirken, hvor efterårets minikonfirmander  fra Elsted skole – opfører deres krybbespil som afslutning på deres minikonformandforløb. Det bliver en rigtig god oplevelse i selskab med Kejser Augustus, markens hyrder og himlens engle. Maria og Josef er også med – og det lille Jesusbarn, selvfølgelig. Der er også kaffebord, og alt skal spises op – så vi ikke ”bærer julen ud”. Alle er velkomne.

Elsted Kirkeplads 1, 8520 Lystrup

KRYBBESPIL OG JULETRÆSFEST I ELSTED KIRKE

Tirsdag d. 27. december
kl. 14:00 ved Laura Kjærgaard Fischer

Der er også kaffebord, og alt skal spises op – så vi ikke ”bærer julen ud”.

Alle er velkomne.

Krybbespil og juletræsfest, foto: John Lauritzen