0 All Booked All Booked All Booked 4589 Højskoleforeningen: Julens ABC https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningen-julens-abc&event_date=2800-03-29&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2800-03-29

Højskoleforeningen: Julens ABC

2800-03-29 19:30 2800-03-29 21:30 Europe/Copenhagen Højskoleforeningen: Julens ABC

. . . . . HØJSKOLEFORENINGEN “Julens ABC” ved ved sognepræst og foredragsholder Henrik Oest, Helligåndskirken Tirsdag d. 11. december kl. 19:30 – 21:30 Julehygge omkring julens mange dejlige traditioner – med morsomme julehistorier, julequiz og fortællinger om julen fra a og næsten til z – fra adventskrans til varsler. Om det velkendte og knap så velkendte, men også om mere eller mindre glemte baggrunde for det, vi elsker at gøre i julen. Efter foredraget Højskoleforeningens traditionelle julerier. Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster 100 kr. pr. år at være medlem. Man kan melde sig ind ved henvendelse til Kirsten Helborg Drews, tlf. 23 65 84 12, e-mail: kirsten.drews@c.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

HØJSKOLEFORENINGEN

Tirsdag d. 11. december
kl. 19:30 – 21:30

Efter foredraget Højskoleforeningens traditionelle julerier.

Henrik Oest