0 All Booked All Booked All Booked 5663 Festugekoncert https://www.elstedkirke.dk/?event=festugekoncert&event_date=2024-03-28&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2024-03-28

Festugekoncert

2024-03-28 16:00 2024-03-28 17:00 Europe/Copenhagen Festugekoncert

. . . FESTUGEKONCERT Søndag d. 1. september i Elsted Sognegård kl. 16.00-17.00 Denne eftermiddag inviterer Elsted Kirke til en koncert med britisk musik fra guldalderen. Baryton Tore Asbjørn Hansen akkompagneres på flygelet af Gethin Davies-Jones. Programmet vil byde på værker af Quilter, Britten, Finzi og den walesiske Dilys Elwyn-Edwards. Entre: kr. 50,00. Entréen betales ved døren kontant eller via Mobilepay (nr. 52484, venligst angiv: Festugekoncert) OM TORE ASBJØRN HANSEN Tore Asbjørn Hansen, baryton, er uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium og har endvidere studeret musikvidenskab ved Aarhus Universitet samt privat hos Russell Smythe, Royal College of Music, London og Penelope MacKay, Guildhall School of Music and Drama. Tore arbejder til daglig i DR KoncertKoret, og har sunget med Den Jyske Opera, Vokalgruppen Ars Nova, Mogens Dahl Kammerkor, Copenhagen Soloists m.fl., samt været solist i en lang række værker, herunder Bachs Johannespassion og Juleoratorium, Händels Messias og Mozarts, Faurés og Duruflés requiem. Som koncertsanger har Tore primært koncentreret sig om sange af britiske og amerikanske komponister OM GETHIN DAVIES-JONES Gethin Davies-Jones, organist og pianist, stammer fra Nord-Wales, hvor han studerede orgel først hos Roger Fisher (Chester Cathedral) og senere David Sanger. Jeg er uddannet fra University of North Wales, Bangor (B.Mus.) og Royal Northern College of Music, Manchester (Postgraduate diploma in Advanced Musical Performance). I tillæg hertil er han en Associate of the Royal College of Organists, London. Siden 1989 har han arbejdet som kantor/organist i flere kirker i Norge, Danmark og England og har tidligere været organist i Århus ved Vor Frue Kirke og Fredenskirken. Han har spillet i radio og tv og har deltaget i en orgelkonkurrence i Nijmegen. Udover at arbejdet som organist har jeg været akkompagnatør og dirigeret flere kor og orkestre. bl.a. Haderslev Byorkester, Sønderjysk Concert Band, Århus Koncertkor og Ceciliakor.

FESTUGEKONCERT

Søndag d. 1. september i Elsted Sognegård
kl. 16.00-17.00

OM TORE ASBJØRN HANSENTore Asbjørn Hansen - foto - festugekoncert

OM GETHIN DAVIES-JONES

I tillæg hertil er han en Associate of the Royal College of Organists, London.