0 All Booked All Booked All Booked 7642 AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Jill Byrnitt https://www.elstedkirke.dk/?event=aflyst-hoejskoleforeningen-foredrag-0311&event_date=2020-11-03&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2020-11-03

AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Jill Byrnitt

2020-11-03 19:30 2020-11-03 21:30 Europe/Copenhagen AFLYST Højskoleforeningen: Foredrag v. Jill Byrnitt

. . FOREDRAGET ER DESVÆRRE AFLYST PGA. COVID-19 OG UDSKYDES TIL ET SENERE TIDSPUNKT. HØJSKOLEFORENINGEN Grøn af misundelse V/ Jill Byrnit, forfatter og psykolog om det moderne menneske. Tirsdag d. 3. november 2020 kl. 19.30 – 21.30 Elsted Sognegård Det moderne menneskeliv er ikke for nybegyndere. Vi lever i en tid, der rummer store valgmuligheder omkring, hvordan vi ønsker at forvalte vores liv. Med de sociale mediers fremkomst har vi samtidig fået en platform for at foretage uendelige sammenligninger mellem vores eget liv og andres, og tv-medierne sælger os myten om, at vi alle i virkeligheden er geniale stjerner, der blot venter på at blive opdaget. Med udgangspunkt i sin bog ”Grøn af misundelse – og andre fortællinger om det moderne menneskeliv” vil forfatter og psykolog Jill Byrnit i dette foredrag tage det moderne menneskelivs jagt på sammenligninger under luppen og se nærmere på, hvordan vi alle går rundt med angsten for at gå glip af det fede liv, som vi tror, at de andre lever derude. TILMELDING Pga. den nuværende corona-situation bedes der ske tilmelding til Kirsten Helborg Drews på mail: kirsten.drews@c.dk Det sker efter først-til-mølle-princippet.   Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster kr. 100,00. pr. år at være medlem. Man kan melde sig ind ved henvendelse til Kirsten Helborg Drews, tlf. 23 65 84 12, e-mail: kirsten.drews@c.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

HØJSKOLEFORENINGEN

Tirsdag d. 3. november 2020