0 All Booked All Booked All Booked 3610 Musik til eftertanke https://www.elstedkirke.dk/?event=musik-til-eftertanke-2502&event_date=2018-02-25&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2018-02-25

Musik til eftertanke

2018-02-25 15:00 2018-02-25 16:00 Europe/Copenhagen Musik til eftertanke

. MUSIK TIL EFTERTANKE Søndag d. 25. februar kl. 15.00-16.00 I Elsted kirke laver vi et nyt tiltag, vi har valgt at kalde ”Musik til eftertanke”. Det foregår udvalgte søndage kl. 15.00-16.00. I det tidsrum vil der være musik i kirken, og man kan komme når det måtte passe, og sidde så længe man ønsker det. Flere personer i menighedsrådet har været på besøg i andre kirker, hvor der tilfældigvis var musik, da de kom. Det har givet dem gode oplevelser, og det er de oplevelser, vi prøver at skabe her i Elsted kirke. Vi har valgt søndag eftermiddag, da vi ved, at mange er på kirkegården på det tidspunkt. Nu vil der også være mulighed for at tage en stund til eftertanke i kirken og lytte til lidt musik, på en uformel måde. Hver gang vil der være en præst til stede. Vedkommende har ikke nogen formel funktion, men er til rådighed for dem, som måtte ønske at snakke. Der vil hver gang være kaffe på kanden, som man kan tage og nyde, mens man lytter til musikken, eller snakker med præsten. Musikken vil være meget blandet, men generelt til den rolige side. Der kommer ikke noget trykt program eller annoncering af musikken. Til gengæld er man velkommen til at gå op til organisten, for at få en lille snak om musikken, hvis man er blevet nysgerrig på noget. Vi håber, at I vil tage godt imod det nye tiltag, og at det vil blive til glæde for menigheden.

MUSIK TIL EFTERTANKE

Søndag d. 25. februar