0 All Booked All Booked All Booked 3581 Litteraturkredsen læser “Min kamp”, bind 1 https://www.elstedkirke.dk/?event=litteraturkredsen-min-kamp&event_date=2018-01-18&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2018-01-18

Litteraturkredsen læser “Min kamp”, bind 1

2018-01-18 19:30 2018-01-18 21:30 Europe/Copenhagen Litteraturkredsen læser “Min kamp”, bind 1

. . . . . LITTERATURKREDS “Min kamp” (bind 1) af Karl Ove Knausgård Torsdag d. 18. januar kl. 19:30 I den selvbiografiske roman ”Min Kamp” beskriver forfatteren Karl Ove Knausgård sin kamp for at komme overens med livet, sig selv, sine litterære ambitioner og de mennersker, han har omkring sig. I romanen fortæller forfatteren om sit forhold til sin far og faderens død. Dødsfaldet sætter gang i et stort praktisk og følelsesmæssigt oprydningsarbejde, hvor erindringer om opvæksten i en lille familie i Kristiansand i 1970erne, teenageårene og den problematiske far søn-relation blander sig med refleksioner over  tilværelsens små og store tildragelser. ”Min Kamp” er Karl Ove Knausgårds tredje roman, og den består af seks bind. Værket har vakt stor opmærksomhed i hjemlandet og har udløst en debat om, hvor tæt på man kan gå i beskrivelsen af hverdagen og de mennesker, der befolker den. Vi læser bind 1 til denne aften. Vel mødt til en god aften i litteraturens tegn!

LITTERATURKREDS
“Min kamp” (bind 1) af Karl Ove Knausgård

Torsdag d. 18. januar
kl. 19:30

Vel mødt til en god aften i litteraturens tegn!

min-kamp