0 All Booked All Booked All Booked 4328 Kage-Hatte-Dag https://www.elstedkirke.dk/?event=kage-hatte-dag-0709&event_date=2018-09-07&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2018-09-07

Kage-Hatte-Dag

2018-09-07 14:00 2018-09-07 16:30 Europe/Copenhagen Kage-Hatte-Dag

. . . ..KAGE-HATTE-DAG Fredag d. 7. september i Elsted Sognegård kl. 14:00- ca. 16.30   ”Herren, som skabte alt på jord… … skabte også dette bord”. Traditionen tro inviterer Elsted Menighedsråd på et kæmpe kagebord med et væld af udsøgt hjemmebag i form af boller, sprøde småkager, smukt dekorerede kager og flødeskum. Kagerne kræver selvfølgelig litervis af god stærk kaffe til og ikke at forglemme en flot eller sjov hat på hovedet. Og så skal der snakkes, og vi nyder hinandens selskab, mens vores organist Jørgen Ellekilde underholder med fællessang og toner fra flyglet. En lille fortælling bliver der nok også tid til. Indbydelsen gælder alle, der skulle have lyst til en eftermiddag i kagens og fællesskabets tegn. Der kan bestilles kirkebil til arrangementet på kordegnekontoret på tlf. 86 22 12 68.   Vel mødt – og husk hatten!

8520 Elsted, Danmark

..KAGE-HATTE-DAG

Fredag d. 7. september i Elsted Sognegård
kl. 14:00- ca. 16.30

”Herren, som skabte alt på jord… … skabte også dette bord”.

Vel mødt – og husk hatten!

2016_09_02_kagehattedag_26