0 All Booked All Booked All Booked 3056 Højskoleforeningen: Den gamle by https://www.elstedkirke.dk/?event=hoejskoleforeningen-den-gamle-by&event_date=8000-03-28&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 8000-03-28

Højskoleforeningen: Den gamle by

8000-03-28 15:00 8000-03-28 17:00 Europe/Copenhagen Højskoleforeningen: Den gamle by

. . . . . HØJSKOLEFORENINGEN – UDFLUGT DEN GAMLE BY ved Overinspektør Martin Djupdræt og museumsinspektør Lisbeth Skjernov Torsdag d. 17. maj kl. 15:00 – 17:00 Nogle af nøglepersonerne bag den nye udstilling ”Aarhus fortæller” introducerer ikke kun udstillingen. De vil også fortælle om de mange overvejelser og forberedelser om historieformidling, der ligger bag en udstilling som denne i nutidens moderne museumsverden. Begrænset deltagerantal, og der vil være entre for deltagere, der ikke har årskort til Den Gamle By. Nærmere følger.  Det er foreningens formål at formidle en folkelig debat og samtale om menneskelige og samfundsmæssige spørgsmål. Det koster 100 kr. pr. år at være medlem, og man kan melde sig ind ved henvendelse til kassereren Peter Trier, tlf: 86 22 71 47, mail ptrier@post3.tele.dk. Ikke-medlemmer kan deltage i et normalt arrangement for 40 kr.

HØJSKOLEFORENINGEN – UDFLUGT
DEN GAMLE BY
ved Overinspektør Martin Djupdræt og museumsinspektør Lisbeth Skjernov

Torsdag d. 17. maj