0 All Booked All Booked All Booked 1772 Festugekoncerten https://www.elstedkirke.dk/?event=festugekoncerten&event_date=2016-09-04&reg=1 https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr 2016-09-04

Festugekoncerten

2016-09-04 20:00 2016-09-04 22:00 Europe/Copenhagen Festugekoncerten

. . . FESTUGEKONCERTEN med Trio Quintilian Søndag d. 4. september kl. 20:00 Program: Ludvig van Beethoven: Trio Opus 9 Nr. 2, D-Dur Max Reger: Trio Nr. 1 Opus 77b W. A. Mozart: Divertimento KV 563, Es-Dur Fælles for de valgte værker er musikkens lyse aspekter, det optimistiske udtryk, den melodiøse klarhed, det indsmigrende yndefulde og det festligt fejrende. Trio Quintilian Violinisten Mo Yi er gæstedocent ved “Universitet der Künste” i Berlin. Født i Wuhan i Kina. Studeret i Peking og i Tyskland og har en udbredt international koncertvirksomhed. Siden 2011 1. soloviolinist i Randers Kammerorkester. Bratschisten David Bogorad er uddannet dels i Danmark og dels i USA, på Oberlin Conservatory, Ohio. Er prisvinder ved adskillige konkurrencer. Har optrådt som solist i ind- og udland, og er p.t. leder af 2. violingruppen i Tessalonikis Statsorkester i Grækenland. Denne aften skal vi høre ham som den fremragende bratschist, han også er. Cellisten Gert von Bülow er professor ved Hochschule für Musik und Theater Rostock siden 1995. Er en af Europas førende cellister og pædagoger. Han har studeret hos de største navne indenfor faget: Pierre Fournier, Piatigorsky og Bløndal Bengtsson. Han har en omfattende international koncert- og pædagogisk virksomhed. I den pause der bliver i koncerten, vil der blive serveret en forfriskning. Billetter á 100 kr./50 kr. (pens. og stud.) kan købes i forsalg i kordegnekontorets åbningstid, samt ved døren fra kl. 19.00. Alternativt kan billetter købes på nettet: flexbillet.dk/elsted-kirke fra torsdag d. 4. august til onsdag d. 31. august.

FESTUGEKONCERTEN
med Trio Quintilian

Søndag d. 4. september
kl. 20:00

Program:
Ludvig van Beethoven: Trio Opus 9 Nr. 2, D-Dur
Max Reger: Trio Nr. 1 Opus 77b
W. A. Mozart: Divertimento KV 563, Es-Dur

Trio Quintilian

I den pause der bliver i koncerten, vil der blive serveret en forfriskning.