Babysalmesang i Elsted Kirke

Til februar 2024 byder vi igen velkommen til babysalmesang ved Elsted Kirke. I denne omgang er det Randi Østergaard Bjerg der varetager babysalmesang. Hun er uddannet bachelor fra Musikvidenskab i Aarhus, arbejder på Herning Musikskole og elsker at bruge musik til at skabe fællesskab – og netop det skal vi til babysalmesang.

Babysalmesang er for babyer i alderen 6 uger til 7 måneder og de kan tilmeldes sammen med én forældre eller bedsteforældre.

Babysalmesang er en måde de små kan blive stimuleret kreativt og sanseligt ved at lytte til musik og salmer, akkompagneret af bevægelser, sanseindtryk, instrumentklange og stemmer. Det fungerer som et pusterum, hvor der er god ro og plads til at være nærværende med sit barn. De voksne vil lære nogle dejlige salmevers, som kan synges videre derhjemme.

Velkommen til et hyggeligt samvær for de helt små.

FORÅR 2024
Forløbet strækker sig over 10 tirsdage fra kl. 9:00-10:30 – vi synger i ca. 30 min., og bagefter er der mulighed for hygge med en kop te, kaffe og frugt. Det vil blive afholdt på følgende datoer:

Tirsdag d. 20. februar – Sæsonstart OBS – Sæsonstart er blevet udskudt til den 27. februar.

Tirsdag d. 14. maj – Sæsonafslutning

Der vil ikke være babysalmesang i uge 13, 14 og 15 pga. ferie.

TILMELDING

På grund af begrænset deltagerantal er tilmelding nødvendig. Der er plads til maks. 10 babyer og deres voksne.

Har du og dit barn lyst til at være med, bedes du tilmelde dig v. kordegnen på elsted.sogn@km.dk og oplys gerne navn (mor/far og barn), barnets alder, mailadresse og telefonnummer på mor/far.

Tildeling af plads på babysalmesangsholdene sker efter først-til-mølle-princippet.

SPØRGSMÅL

Har du spørgsmål til babysalmesangsforløbet er du velkommen til at kontakte Randi på mail: Randi@elstedkirke.dk